بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان (آپدیت ۲۰۲۴)

35 بازدید
بهترین بروکرهای فارکس

معامله‌گران برای ورود به بازارهای مالی و دنیای فارکس (Forex)، نیاز به واسطه‌هایی دارند که آن‌ها را مستقیما به بازار وصل کرده و معاملاتشان را انجام دهند. این واسطه‌ها با نام بروکر (Broker) شناخته می‌شوند.

بسیاری از بروکرهای مطرح دنیا، به دلیل وجود قوانین مالی و تحریم‌های بین المللی علیه ایران، خدمات خود را از ایرانیان دریغ‌ کرده‌اند. از سوی دیگر، بروکرهای زیادی وجود دارد که با وجود تمامی این تحریم‌ها، از کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کنند.

اما در این راستا، کدام بروکرها، خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌دهد؟ آیا معامله‌گران ایرانی می‌توانند فعالیت خود در بروکر امن انجام دهند؟ در این مقاله، قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را به شما معرفی کنیم. با Irbrokers همراه باشید.

 

لیست بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان

در زمان کنونی، بروکرهای بسیاری وجود دارند که خدمات خود به ایرانیان ارائه می‌دهد. معامله‌گران ایرانی می‌توانند با مدارک هویتی و سکونتی خود، در این بروکرها ثبت نام کرده و خرید و فروش خود را در بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی انجام دهند.

در ادامه می‌توانید تمامی بروکرهایی که خدمات و امکانات خود را به ایرانیان ارائه می‌دهند را بررسی و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. 

 

بروکر آی تی بی (ITBFX Broker) 

بروکر آی تی بی، یکی از بهترین و معتبرترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان است. این بروکر، فعالیت خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کرد و بیش از ۱۰۰۰ نماد معاملاتی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. همچنین، کاربران می‌توانند از دامنه سایت و پشتیبانی فارسی بهره‌مند شوند.

حساب‌های معاملاتی بروکر آی تی بی شامل ۳ حساب نانو (Nano)، استاندارد (Standard) و ای سی ان (ECN) می‌شود و ایرانیان می‌توانند از دو پلتفرم متاتریدر ۵ (MetaTrader ۵) و ای تی بی تریدر (ITB Trader) برای انجام معاملات خود استفاده کنند.

ITB هیچ کمیسیونی (Commission) از کاربران خود دریافت نمی‌کند و اسپرد (Spread) آن به صورت شناور از ۰ پیپ (Pip) شروع می‌شود. همچنین، شما می‌توانید با یک دلار، فعالیت معاملاتی خود را در یکی از بروکرهای معتبر فارکس برای ایرانیان شروع کنید.

بروکر ITB برای ایرانیان

بروکر ITB برای ایرانیان

بروکر آلپاری (Alpari Broker)

بروکر آلپاری، یکی از قدیمی‌ترین بروکرهای فارکس است که در سال ۱۹۹۸ در کازان روسیه تاسیس شد. این بروکر ۳ نوع حساب معاملاتی را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ در اختیار معامله‌گران می‌گذارد.

این بروکر، در اکثر حساب‌های معاملاتی خود، کمیسیونی دریافت نمی‌کند و قابلیت اسلامی‌شدن را نیز دارد. در حساب Pro ECN و ECN متاتریدر ۵، کمیسیون دریافتی ۳.۲ دلار به ازای هر لات (Lot) است.

در حساب ECN متاتریدر ۴ و حساب‌ استاندارد، اسپرد به ترتیب به صورت شناور ۰.۱ پیپ و ۰.۳ پیپ است و دیگر حساب‌ها، اسپردی از کاربران دریافت نمی‌کنند.  

بروکر آلپاری (Alpari)

بروکر آلپاری (Alpari)

بروکر لایت فایننس (LiteFinance)

بروکر لایت فایننس که پیش‌تر تحت عنوان لایت فارکس شناخته می‌شد، در سال ۲۰۰۵ در جزایر مارشال کار خود را شروع کرد. این بروکر ۳ نوع حساب معاملاتی شامل کلاسیک، ECN و سنت (Cent) را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ و CTrader به کاربران ارائه می‌کند.

این بروکر، تنها در حساب ECN خود کمیسیونی معادل ۰.۲۵ دلار به ازای هر لات دریافت می‌کند و باقی حساب‌های آن، کمیسیون ندارد. اسپرد تعیین شده برای حساب‌های سنت و کلاسیک به ترتیب به صورت شناور ۳ و ۱.۸ پیپ است و حساب ECN، اسپردی از کاربران دریافت نمی‌کند. 

بروکر لایت فایننس (LiteFinance)

بروکر لایت فایننس (LiteFinance)

بروکر آی سی ام کپیتال (ICM Capital)

بروکر آی سی ام کپیتال در سال ۲۰۰۹ در لندن شروع به کار کرد. این بروکر، در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که خدمات خود را به صورت آفشور با نام تجاری ICM Trader به ایرانیان ارائه می‌دهد.

آی سی ام کپیتال، تنها حساب معاملاتی Direct را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. این حساب، دارای اسپرد شناور از ۱.۳ پیپ است و کمیسیونی بابت معاملات دریافت نمی‌کند. این حساب تنها از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ پشتیبانی می‌کند.

بروکر icm capital

بروکر icm capital

 

بروکر آمارکتس (Amarkets)

بروکر آمارکتس در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و بیش از ۵۰۰ نماد معاملاتی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. این بروکر، ۴ نوع حساب معاملاتی را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ و مولتی ترمینال متاتریدر ۴ ارائه می‌دهد.

این بروکر تنها از حساب ECN خود، کمیسیون دریافت می‌کند و مبلغ آن معادل ۵ دلار به ازای هر لات است. اسپرد تعیین شده در حساب‌های استاندارد و کریپتو، به صورت شناور از ۱.۳ پیپ آغاز می‌گردد. 

اسپرد حساب ECN، به صورت شناور از ۰ پیپ است و حساب ثابت، اسپرد تعیین شده ۳ پیپ را دریافت می‌کند.

بروکر آمارکتس (Amarkets)

بروکر آمارکتس (Amarkets)

بروکر پاکت آپشن (Pocket Option)

بروکر پاکت آپشن در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت Gambell Limited تاسیس شد و بیش از ۱۵۰ نماد معاملاتی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. این بروکر، از پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می‌کند.

پاکت آپشن ۷ نوع حساب معاملاتی را در اختیار کاربران می‌گذارد و اسپردهای آن در هر نماد متغیر است. همچنین، این بروکر هیچ گونه کمیسیونی برای انجام معاملات دریافت نمی‌کند.

 

بروکر پاکت آپشن (Pocket Option)

بروکر پاکت آپشن (Pocket Option)

بروکر ارانته (Errante)

بروکر ارانته در سال ۲۰۱۸ در کشور قبرس تاسیس شد. این بروکر، از پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ و CTrader پشتیبانی می‌کند و ۴ نوع حساب معاملاتی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

حساب‌های معاملاتی ارانته شامل حساب استاندارد، پریمیوم (Premium)، وی آی پی (VIP) و Tailor Mode می‌شود و اسپرد دریافتی آن‌ها به ترتیب به صورت شناور از ۰.۰۸ پیپ، ۰.۰۶ پیپ، ۰.۲ پیپ و ۰ پیپ آغاز می‌شود.

حساب استاندارد و پریمیوم این بروکر، کمیسیونی را دریافت نمی‌کند و حساب‌های VIP و Tailor Mode دارای کمیسیون ۳ دلار در هر لات معاملاتی است.

 

بروکر فارکس تایم (FXTM)

بروکر فارکس تایم در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در قبرس قرار دارد. این بروکر ۳ نوع حساب معاملاتی شامل میکرو (Micro)، ادونتیج (Advantage) و ادونتیج پلاس (Advantage Plus) را در اختیار کاربران می‌گذارد.

فارکس تایم، از پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می‌کند. اسپرد تعیین شده برای حساب‌های ادونتیج و میکرو به صورت شناور از ۱.۵ پیپ آغاز می‌شود. همچنین، اسپرد تعیین شده در حساب ادونتیج پلاس به صورت شناور از ۰ پیپ است.

این بروکر در حساب‌های ادونتیج پلاس و میکرو هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کند و کمیسیون حساب ادونتیج بین ۰.۴ تا ۲ دلار در هر لات متغیر است.

بروکر فارکس تایم (FXTM)

بروکر فارکس تایم (FXTM)

بروکر آیرون اف ایکس (Iron FX)

بروکر آیرون اف ایکس در سال ۲۰۱۰ در قبرس تاسیس شد و ۷ نوع حساب معاملاتی در دو دسته‌ی اجرای سفارشات STP و ECN ارائه می‌دهد. این بروکر تنها از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ پشتیبانی می‌کند.

آیرون اف ایکس، اسپردهای شناور متفاوتی برای حساب‌های معاملاتی خود در نظر گرفته است و فقط از دو حساب معاملاتی، کمیسیون دریافت می‌کند.

بروکر ایرون اف ایکس (ironfx)

بروکر ایرون اف ایکس (ironfx)

بروکر فیبوگروپ (Fibo Group)

فیبوگروپ در سال ۱۹۹۸ به عنوان شرکتی سرمایه‌گذاری تاسیس شد و بعد‌ها هویت خود را به بروکر تغییر داد. این بروکر، ۴ نوع حساب معاملاتی را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ و CTrader به کاربران ارائه می‌دهد.

فیبوگروپ انواع اسپردهای شناور از ۰ پیپ تا ۰.۸ پیپ برای حساب‌های خود در نظر گرفته است و تنها حساب ثابت آن، دارای اسپرد ثابت ۲ پیپ است. این بروکر، کمیسیون زیادی از کاربران خود دریافت نمی‌کند و کمیسیون ۳ تا از حساب‌های آن، صفر است.

بروکر فیبوگروپ (Fibo Group)

بروکر فیبوگروپ (Fibo Group)

بروکر اوپو فایننس (Opofinance)

بروکر اوپو فایننس یا اوپو فارکس سابق، در سال ۲۰۲۰ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سیشل قرار دارد. این بروکر ۴ نوع حساب معاملاتی شامل استاندارد، ECN، سوشال ترید و ECN Pro را به معامله‌گران ارائه می‌دهد.

اوپو فایننس از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ و CTrader پشتیبانی می‌کند و نسخه تحت وب آن‌ها در اختیار کاربران خود گذاشته است. اسپرد حساب‌های معاملاتی این بروکر، به صورت شناور بین ۰ پیپ تا ۱.۸ پیپ متغیر است.

این بروکر تنها در دو حساب ECN و ECN Pro کمیسیون دریافت می‌کند و مبلغ آن به ترتیب معادل ۶ دلار و ۴ دلار به ازای هر لات است.

بروکر اوپو فایننس opo finance (اوپو فارکس)

بروکر اوپو فایننس opo finance (اوپو فارکس)

بروکر اف ایکس سی سی (FXCC Broker)

بروکر اف ایکس سی سی در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد و سه نوع حساب ECN را به معامله‌گران ارائه می‌دهد. حساب‌های این بروکر شامل ECN Standard ،ECN XL Account و ECN Advanced Account می‌شود و تنها از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ پشتیبانی می‌کند.

اف ایکس سی سی هزینه معاملات را به صورت متغیر از اسپرد رقابتی خود دریافت می‌کند و این اسپرد برای هر نماد، متفاوت است. همچنین، این بروکر کمیسیونی بابت اجرای معاملات دریافت نمی‌کند.

بروکر اف ایکس سی سی (FXCC)

بروکر اف ایکس سی سی (FXCC)

بروکر اف ایکس چویس (FXChoice)

بروکر اف ایکس چویس در سال ۲۰۱۰ در کشور بلیز تاسیس شد و ۳ نوع حساب معاملاتی شامل حساب اپتیموم (Optimum) ، کلاسیک (Classic) و پرو (Pro) را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

این بروکر از ۲ پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می‌کند و تنها کمیسیونی معادل ۷ دلار به ازای هر لات را در حساب پرو دریافت می‌کند. اسپرد دریافتی اف ایکس چویس به صورت شناور و به ترتیب برای حساب‌های خود، ۱.۵ پیپ، ۰.۵ پیپ و ۰ پیپ است.

بروکر اف ایکس چویس (FXChoice)

بروکر اف ایکس چویس (FXChoice)

بروکر کپیتال اکستند (Capital Xtend)

بروکر کپیتال اکستند در سال ۲۰۲۰ میلادی در کشور قزاقستان تاسیس شد. این بروکر، ۴ حساب معاملاتی شامل استاندارد، ECN، پلاتینیوم (Platinum) و Pro ECN را در پلتفرم متاتریدر ۴ و ۵ در اختیار معامله‌گران می‌گذارد. 

اسپرد تعیین شده در حساب‌های کپیتال اکستند، به صورت شناور از ۰ پیپ تا ۲ پیپ شروع می‌شود. این بروکر، تنها در حساب معاملاتی Pro ECN کمیسیون دریافت می‌کند و هزینه آن، معادل ۶ دلار در هر لات است.

بروکر کپیتال اکستند (Capital Xtend)

بروکر کپیتال اکستند (Capital Xtend)

بروکر اینگات (Ingot)

اینگات یکی از بروکرهای قدیمی است که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شد. این بروکر تمامی مجوزها لازم پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ را دریافت کرده است و ۳ نوع حساب معاملاتی را در اختیار کاربران می‌گذارد. 

حساب‌های معاملاتی این بروکر، شامل پروفشنال (Professional)، پرایم (Prime) و ECN می‌شود. اسپرد حساب‌های ذکر شده به ترتیب و به صورت شناور از ۱ پیپ، ۰ پیپ و ۰ پیپ شروع می‌شود.

کاربران برای حساب‌های ECN و پرایم این بروکر، باید به ترتیب کمیسیونی معادل ۷ و ۵ دلار به ازای هر لات را پرداخت کنند.

بروکر اینگات (Ingot)

بروکر اینگات (Ingot)

بروکر ایپلنت (ePlant)

ایپلنت یکی از بروکرهای تازه وارد است که در سال ۲۰۲۳ به صورت رسمی تاسیس شد. این بروکر ۶ نوع حساب معاملاتی را در پلتفرم‌های متاتریدر ۵ و CTrader ارائه می‌دهد.

اسپرد تعیین شده برای اکثر حساب‌های این بروکر، به صورت شناور از ۰.۴ پیپ شروع می‌شود و تنها در حساب Gold Special، اسپرد از ۰.۱ پیپ است. 

معامله‌گران در این حساب، کمیسیونی معادل ۱ دلار در هر لات را باید پرداخت کنند و کمیسیون دیگر حساب‌ها، ۶ دلار به ازای هر لات است. در ضمن، حساب استاندارد این بروکر، هیچ کمیسیونی ندارد.  

بروکر ایپلنت (ePlanet)

بروکر ایپلنت (ePlanet)

بروکر اف ایکس گلوری (FXGlory)

بروکر اف ایکس گلوری در سال ۲۰۱۱ در شهر دبی تاسیس شد. این بروکر، ۳ نوع حساب معاملاتی شامل استاندارد، پریمیوم و VIP را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ ارائه می‌دهد.

شروع اسپرد شناور این حساب‌ها، بین ۰.۷ پیپ تا ۲ پیپ متغیر است و این بروکر، هیچ گونه کمیسیونی بابت اجرای سفارشات دریافت نمی‌کند. ناگفته نماند که اف ایکس گلوری، تنها به مشتریان ایرانی خارج از کشور خدمات خود را ارائه می‌دهد.

بروکر اف ایکس گلوری (FXGlory)

بروکر اف ایکس گلوری (FXGlory)

بروکر اینستا فارکس (InstaForex)

بروکر اینستا فارکس در سال ۲۰۰۷ در کشور روسیه تاسیس شد. این بروکر، ۴ نوع حساب معاملاتی شامل استاندارد، یوریکا (Eurica)، سنت استاندارد و سنت یوریکا را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ ارائه می‌دهد.

این بروکر، اسپرد را در حساب‌های یوریکا خود دریافت نمی‌کند و اسپرد دریافتی در حساب‌های استاندارد به صورت شناور بین ۳ تا ۷ پیپ است. کمیسیون تعیین شده در حساب‌های یوریکا، ۰.۰۳ تا ۰.۰۷ درصد حجم معامله است و حساب‌های استاندارد آن، کمیسیون ندارد. 

بروکر اینستا فارکس (InstaForex)

بروکر اینستا فارکس (InstaForex)

بروکر یونیکورن (UNFXB)

بروکر یونیکورن فعالیت خود را در سال ۲۰۱۶ در کشور ترکیه آغاز کرد. این بروکر ۴ نوع حساب معاملاتی را در پلتفرم متاتریدر ۵ ارائه می‌دهد و حساب اسلامی هم دارد.

اسپرد دریافتی در حساب‌های این بروکر، به صورت شناور از ۰.۷ پیپ تا ۱.۵ پیپ شروع می‌شود و دو حساب آن، اسپرد ندارد. همچنین، معامله‌گران هیچ کمیسیونی را بابت اجرای معاملات پرداخت نمی‌کنند.

بروکر یونیکورن (UNFXB)

بروکر یونیکورن (UNFXB)

بروکر آی اف سی مارکتس (IFC Markets)

بروکر آی اف سی مارکتس که سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شد، ۶ حساب معاملاتی را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ و NetTradeX به کاربران خود ارائه می‌دهد.

اسپردهای تعیین شده در حساب‌های معاملاتی این بروکر، به صورت ثابت و شناور است. در ضمن، آی اف سی مارکتس کمیسیونی بابت اجرای سفارشات دریافت نمی‌کند.

بروکر آی اف سی مارکتس (IFC Markets)

بروکر آی اف سی مارکتس (IFC Markets)

بروکر اوربکس (Orbex)

بروکر اوربکس در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و دفتر اصلی آن، در لیماسول قبرس قرار دارد. این بروکر ۴ نوع حساب معاملاتی شامل توربو (Turbo)، استارتر (Starter)، پریمیوم و آلتیمیت (Ultimate) را در اختیار معامله‌گران می‌گذارد.

بروکر اوربکس از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می‌کند. اسپرد حساب‌های این بروکر، به صورت شناور از ۰ پیپ تا ۱ پیپ شروع می‌شود. همچنین، اوربکس کمیسیون‌های متفاوتی را برای هر نماد معاملاتی دریافت می‌کند.

بروکر اوربکس (Orbex)

بروکر اوربکس (Orbex)

بروکر اوتت مارکتس (Otet Markets)

بروکر اوتت مارکتس در سال ۲۰۲۳ میلادی تاسیس شد. این بروکر، پنج نوع حساب معاملاتی را در پلتفرم متاتریدر ۵ و دو نوع حساب دیگر را در پلتفرم CTrader ارائه می‌دهد.

اوتت مارکتس، اسپرد شفافی را ارائه نداده است و میزان آن، بر اساس نماد و حساب معاملاتی تعیین می‌شود. از سوی دیگر، این بروکر کمیسیونی بابت اجرای معاملات دریافت نمی‌کند.

 

بروکر اوتت مارکتس (Otet Markets)

بروکر اوتت مارکتس (Otet Markets) 

بروکر ایکس چیف (XChief)

بروکر ایکس چیف یا فارکس چیف سابق، در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. دفتری مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. این بروکر، ۴ نوع حساب معاملاتی را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ به کاربران خود ارائه می‌دهد.

اسپرد تعیین شده در حساب‌های معاملاتی این بروکر، بر اساس نوع حساب به صورت شناور از ۰ پیپ و ۰.۳ پیپ شروع می‌شود. ایکس چیف کمیسیون‌های متفاوتی را برای هر نماد دریافت می‌کند.

بروکر ایکس چیف یا فارکس چیف سابق

بروکر ایکس چیف یا فارکس چیف سابق

بروکر آرون گروپس (Aron Groups) 

بروکر آرون گروپس فعالیت خود را در سال ۲۰۲۰ در وینسنت و گرنادین شروع کرد و دفتر مرکزی آن در قبرس قرار دارد. این بروکر، ۴ نوع حساب معاملاتی را در پلتفرم‌ متاتریدر ۵ در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

حساب‌های معاملاتی این بروکر دارای اسپرد شناور است و تنها حساب نانو اسلامی، اسپرد ثابت دارد. این حساب کمیسیون ندارد و باقی حساب‌ها دارای کمیسیون شناور و روزانه است.

بروکر آرون گروپس (Aron Groups)

بروکر آرون گروپس (Aron Groups)

بروکر دلتا اف ایکس (DeltaFX)

بروکر دلتا اف ایکس در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد و مالک آن، شخصی ایرانی است. این بروکر، ۴ نوع حساب معاملاتی شامل استاندارد، نانو، اسپرد ثابت و ECN را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ ارائه می‌دهد.

اسپرد حساب ثابت آن، به صورت FIX تعیین می‌شود و باقی حساب‌ها، دارای اسپرد شناور است. حساب‌های نانو و استاندارد، هیچ کمیسیونی ندارد و کمیسیون حساب‌های اسپرد ثابت و ECN، بر اساس هر نماد تعیین می‌شود.

بروکر دلتا اف ایکس (DeltaFX)

بروکر دلتا اف ایکس (DeltaFX)

بروکر نورد اف ایکس (NordFX)

بروکر نورد اف ایکس در ۲۰۰۸ تاسیس شد و ۴ نوع حساب معاملاتی را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ عرضه می‌کند. حساب‌های این بروکر، به دو دسته زیرو (Zero) و پرو تقسیم می‌شود.

اسپردهای حساب‌های نورد اف ایکس، به صورت شناور از ۰ پیپ و ۱۰ پیپ شروع می‌شود و در حساب‌های پرو خود، هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کند. کمیسیون حساب‌های زیرو این بروکر، بر اساس نمادهای معاملاتی تعیین می‌شود.

بروکر نورد اف ایکس (NordFX)

بروکر نورد اف ایکس (NordFX)

بروکر اچ وای سی ام (HYCM)

HYCM، جزء قدیمی‌ترین بروکر‌های بازارهای مالی شناخته می‌شود که در سال ۱۹۷۷ تاسیس شد. این بروکر، ۳ حساب معاملاتی شامل حساب ثابت (Fixed)، استاندارد و راو (RAW) را در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ ارائه می‌کند.

بروکر HYCM، میزان اسپرد ۱.۵ پیپ را برای حساب ثابت مشخص کرده و حساب‌های استاندارد و RAW به ترتیب دارای اسپرد شناور ۱.۲ پیپ و ۰.۱ پیپ است. این بروکر تنها در حساب Raw کمیسیون دریافت می‌کند و هزینه آن، ۸ دلار در ازای هر لات است.

بروکر اچ وای سی ام (HYCM)

بروکر اچ وای سی ام (HYCM)

بروکر پی ام سی (PMC)

بروکر PMC، در سال ۲۰۰۶ در منطقه آزاد تجاری DMCC دبی تاسیس شد. این بروکر تنوع حساب معاملاتی زیادی دارد و تنها از پلتفرم‌ معاملاتی متاتریدر ۴ پشتیبانی می‌کند.

تمامی حساب‌های معاملاتی بروکر PMC، دارای اسپردهای شناور متفاوت است و از ۰ پیپ تا ۱.۶ پیپ شروع می‌شود. این بروکر از ۵ حساب‌ معاملاتی خود، کمیسیون دریافت نمی‌کند و دیگر حساب‌ها، کمیسیون‌های مختلفی دارند.  

بروکر پی ام سی (PMC)

بروکر پی ام سی (PMC)

بروکر ویندزور (Windsor)

بروکر ویندزور، یکی از قدیمی‌ترین بروکرها در جهان است و در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد. این بروکر در سال ۲۰۲۴، خدمات خود را تحت عنوان بروکر جدیدی به نام دبلیو ام مارکتس (WM Markets) به ایرانیان ارائه می‌دهد.

بروکر ویندزور دارای ۳ نوع حساب معاملاتی شامل پرایم (Prime)، زیرو و VIP است و اسپرد این حساب، به صورت شناور از ۰ پیپ و ۱ پیپ شروع می‌شود. همچنین، این بروکر بر اساس نوع حساب معاملاتی، کمیسیون ۸ دلار در هر لات را دریافت می‌کند. بروکر ویندزور، فقط از پلتفرم متاتریدر ۴ پشتیبانی می‌کند.

 

بروکر ویندزور (Wimdsor)

بروکر ویندزور (Wimdsor)

سخن پایانی 

در این مقاله، سعی کردیم بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را به شما شرح دهیم. بروکرهای بسیاری وجود دارد که خدمات خود را به معامله‌گران ایرانی ارائه می‌دهد و ایرانیان، باید تمامی بروکرها قبل از ورود به دنیای پیچیده بازارهای مالی، به دقت بررسی کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک قرار داده شده در هر بروکر، آن را ارزیابی کرده و ویژگی‌های آن را با دیگر بروکرها مقایسه کنید. همچنین، اگر شما به دنبال بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان ۲۰۲۴ می‌گردید، توصیه می‌کنیم فعالیت‌های معاملاتی خود را در بروکر ITBFX انجام دهید.

اگر قبلا تجربه‌ی معامله با بروکرهای ذکر شده را داشته‌اید، می‌توانید آن را با متخصصین ما در گروه Irbrokers و دیگر معامله‌گران در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول

  • بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان در سال ۲۰۲۴ چیست؟

شما می‌توانید با استفاده از بروکر ITB، در فضای معاملاتی امن و با خیال آسوده فعالیت کنید. این بروکر دارای رگوله‌های (Regulation) معتبر است و تمامی کاربران آن، از نحوه عملکرد این بروکر راضی هستند.

 

  • برای ارزیابی بروکرها، چه معیارهایی را باید در نظر بگیرم؟

از جمله معیارهای مهم هر بروکر برای ایرانیان، می‌توان به اسپرد کم، عدم وجود کمیسیون و دامنه سایت و پشتیبانی فارسی اشاره کرد. همچنین، شما باید سوابق آن بروکر را نزد معامله‌گران دیگر بررسی کنید.

 

  • کدام بروکرها، خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌دهند؟

تمامی بروکرهای ذکر شده در این مقاله، خدمات و امکانات خود را در اختیار کاربران ایرانی می‌گذارند. 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مطلب را می پسندید؟

نظرات

0 نظر در مورد بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان (آپدیت ۲۰۲۴)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

برچسب ها:
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین